Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Η "αριστεροδεξιά" τρομοκρατία στην υπηρεσία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Επιστολή* - κραυγή απόγνωσης - κατοίκου Χαλκιδικής.


Αυτές τι μέρες η κατάσταση έχει οξυνθεί. Λάθος! Η ίδια είναι εδώ και 3 χρόνια σχεδόν. Απλά τώρα έγινε εμφανής λόγω τις επέκτασης πεδίου δράσης. Θα σας ενημερώσω επιγραμματικά για τα γεγονότα για να ξέρετε την μια και μόνη αλήθεια όσων ισχύουν ,αλλά μόνο αυτών που γίνονται τις τελευταίες μέρες (για πλήρη ενημέρωση των 3 χρόνων θα χρειαστεί τόμος). Από την Κυριακή των Βαΐων φυλάω σκοπιά στο μπαλκόνι του σπιτιού μου στην Ιερισσό ολο το βράδυ με πλήρη αμυντικό εξοπλισμό(κράνος –γυαλιά-χοντρά ρούχα- ψηφιακή-τηλέφωνο) για να προστατέψω την περιουσία μου .η οικογένεια μου έχει φυγαδευτεί πλέον σε σπίτι εκτός Ιερισσού. Δεν τολμώ να βγω βραδινές ώρες και με πάσα επιφύλαξη ψωνίζω τα απαραίτητα. Σε κάθε μου εμφάνιση τα γιουχαΐσματα είναι συνεχή. Ο γιος μου είναι μπ@στ.... Η γυναίκα μου πουτ@… και εγώ με την ευχή να πάθω καρκίνο στα αρχ….. είναι μερικές από τις ευχές τους. Με λίγα λόγια εξύβριση – απειλές – τρομοκρατία – κοινωνικός αποκλεισμός. όσα και να γράψω αν δεν το ζήσεις δεν το καταλαβαίνεις.


Το χειρότερο είναι πως δεν είναι αντιεξουσιαστές. είναι οι ίδιοι οι συντοπίτες μας και τους ξέρουμε και εμείς και η δημοτική αρχή και η αστυνομία και οι ‘’δίκαιοι αγωνιστές’’. Η αστυνομία έφυγε εσκεμμένα(προ καταστροφής του χώρου της) και σε κάθε κλήση για να μας καλύψει ακούω το :‘’υπομονή και σύνεση , σας καταλαβαίνουμε’’ και εννοείτε πως δεν έρχονται. Υπάρχει ένα καλομελετημένο σχέδιο συμφερόντων με θύματα τους εργαζομένους.
Σας ζηλεύω ολους καλοπροαίρετα βέβαια, που όταν σχολάτε πάτε στα σπίτια σας, έχετε την όποια ηρεμία και χαρά , φτιάχνεται τα ημερήσια πλάνα , πάτε για καφέ με οικογένεια και φίλους και γενικά ζήτε την καθημερινότητα. Εγώ τα έχω χάσει πλέον.

Και αν κλείσει η επένδυση καταλαβαίνεται νομίζω ποιο/α μαύρο πρόβατο θα πάει για σφαγή…….

Ξαναευχαριστουμε και από εδώ και πέρα εύχομαι σε έναν επιτυχή αγώνα αλλά…, θα παρακαλούσα ολους τους συναδέλφους μου να είναι παρών στον αγώνα και να σταματήσουν να ‘’συμμετέχουν’’ από τον καναπέ. Δεν με ενδιαφέρει από πού κατάγεστε και από πού ήρθατε ˙ πλέον ανήκετε στην τοπική κοινωνία του δήμου Αριστοτέλη και πρέπει να προασπιστούμε το κοινό μας συμφέρον και όλοι μαζί ας γίνουμε επι της ουσίας φύλακες του περιβάλλοντος και της εργασίας μας.
*Αναρτήθηκε στο fb από τον Κ. Βακρόπουλο στις 20.4.15

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου