Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Γιώργος Μπόλλας: Καλώ όλους τους πολίτες της Πετρούπολης, να ψηφίσουν με κύριο γνώμονα το συμφέρον της πόλης!

* Ο Γ. Μπόλλας έχει εκλεγεί, πρώτος σε σταυρούς, δημοτικός σύμβουλος με την ΔΑΚ ( Δ. Ταλιούρας)
Αγαπητοί συμπολίτες/ισσες

Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας προκειμένου νασας ενημερώσω για κάποια ζητήματα. Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Πετρούπολη, το 2006 αποφάσισα να πολιτευτώ με την παράταξη της Α.Δ.Ε.Κ. του κυρίου Στέφανου Βλάχου.
Ο λαός της Πετρούπολης με τίμησε και με εξέλεξε Δημοτικό Σύμβουλο σε καλή εκλόγιμη θέση.Δυστυχώς όμως η επόμενη μέρα ήταν μια ματαίωση για μένα και τις πολιτικές μου πεποιθήσεις. Ο Δήμος διοικείτο με τον πιο αναχρονιστικό και παλαιοκομματικό τρόπο. Αυτά που επικρατούσαν ήταν: 
Αυταρχισμός - Αδιαφάνεια - Αναξιοκρατία - Πελατειακή νοοτροπία - Ρουσφετολογία

 Βασική αρχή της διοίκησης Βλάχου αποτελεί η Λουδοβίκεια ρήση: «L’ etat, c’est moi» (το κράτος είμαι εγώ). Διαφώνησα από πολύ νωρίς με αυτά που συνέβαιναν και διαχώρισα τη θέση μου. 
Στις εκλογές στις 7 Νοεμβρίου 2010 πολιτεύτηκα με τη Δημοτική Ανανεωτική Κίνηση. Κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, δέχτηκα επίθεση και χτυπήματα κάτω από τη μέση από τον κύριο Βλάχο και τους συνεργάτες του. Παρόλα αυτά ο λαός της Πετρούπολης με τίμησε ξανά και με εξέλεξε για μια ακόμα φορά Δημοτικό Σύμβουλο.

Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους εκείνους που με στήριξαν σε τούτη την εκλογική μάχη, δίνοντάς μου θέση και λόγο στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

Οι λόγοι για τους οποίους διαφώνησα με τη διοίκηση Βλάχου συνεχίζουν να υφίστανται.
Με την παράταξη του κ. Κοτσαμπά με χωρίζουν ιδεολογικές και πολιτικές διαφορές. 
Καλώ όλους τους πολίτες της Πετρούπολης, την Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010, να προσέλθουν να ψηφίσουν με κύριο γνώμονα το συμφέρον της πόλης και το συλλογικό καλό, γιατί οι μέρες που έρχονται αναμένονται ιδιαίτερα δύσκολες. 

«όσοι το χάλκειον χέρι,  βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχουσιν, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία».

Μετά τιμής
Μπόλλας Γεώργιος
Ιατρός – Αιματολόγος
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου