Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΛΑΕ ΜΟΥ!


Το χρονογράφημα του Σπύρου

Είμαστε τόσο βλήματα που τελικός παίρνουμε αυτά που μας αξίζουν! BMW X6 θέλει το μου….τρο της γυναίκας του όμορφου Άκη! Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μου…τρο χτενίζετε! Δεν πάει να λέει ο κόσμος για τις κλεψιές που έχουν κάνει……. Εκεί αυτοί, στα αφτιά τους! Γι αυτό σου λέω λαέ μου ότι είμαστε βλήματα! Έχει λέει τα ονόματα όλων αυτών η ΣΔΟΕ! Σιώπα, τα έκανα πάνω μου τώρα! Στον λαό δώστε τα ρε καθήκια. Αφού εσείς είσαστε όλοι καραγκιοζάκια και ανάξιοι, δώστε τα στον πεινασμένο και προδομένο λαό. Ο ένας τα πείρε κι ο άλλος τα έδωσε! Ποιος είναι ο ένας και ποιος είναι ο άλλος? Εμένα μ ενδιαφέρει ποιος έκανε αυτό το κράτος σαν τον κόλο της μαϊμούς! Θα φύγουν λέει οι Αλβανοί από την Ελλάδα, διάβαζα σε ένα άρθρο σε Κυριακάτικη φυλλάδα. Δεν θα λείψουν σε κανένα μας. φαντάσου τώρα να λένε και οι Αλβανοί ότι η Ελλάδα έγινε χειρότεροι από το κράτος τους! Καταλάβατε καθήκια πως καταντήσατε την Ελλάδα? Σας ψηφίζαμε για να μας κάνετε έρωτα, λες και εμείς δεν έχουμε τον τρόπο να το κάνουμε μεταξύ μας! ρε δεν βγαίνετε καμιά μέρα όλοι μαζί έξω στον δρόμο χωρίς να σας φιλάει κανένας να δείτε τι έχετε να πάθετε από τον κόσμο, κοτούλες! Ψεκάστε μας όμως εσείς με τα αεροπλανάκια σας, ξέρετε εσείς, για να είμαστε ήρεμοι, αλλά που θα πάει θα τα συνηθίσει ο οργανισμός μας και μια μέρα που δεν θα μας πιάνει τίποτα, θα σας πάρει και θα σας σηκώσει όλους λαμόγια της πολιτικής! Σας λένε ότι θα δουλεύετε έως τα 60 κι εσείς τους κοιτάτε ακόμα! Χαϊβάνια, ε χαϊβάνια! Σας μειώνουν τα μεροκάματα αλλά εσείς έχετε τον νου σας στο Μουντιάλ! Μεθαύριο θα τρώτε μπάλες ανισόρροποι! Κι έχω κι αυτή την μάνα μου που μουροχαβλιάζετε με εκπομπές του στυλ Τατιάνα! Α! ρε μάνα κι εσύ τι φταις που έκαναν την Ελλάδα έναν τεράστιο οίκο ανοχής! Κοιμηθείτε εσείς τώρα λαέ μου δεν πειράζει……. Αύριο να μου πείτε τι όνειρο είδατε! Είναι πολύ κοντά το αύριο, σαν χθες! Που είναι όλοι οι άνεργοι ρε παιδιά? Στις καφετέριες θα μου πεις τώρα. Ε, δίκιο έχετε εδώ που τα λέμε, για επαναστάσεις είμαστε τώρα? Α βρε λουλούδες! Καθίστε με τον FREDO στο χέρι και περιμένετε να αλλάξει η κατάσταση από μόνη της! Το μόνο που θα αλλάξει θα είναι η τιμή του FREDO κορόιδα! Τέλος πάντων τι τα λέω κάθε φορά αφού δεν αλλάζει τίποτα, εγώ τα λέω κι ούτε εγώ δεν τα ακούω! Δεν πάμε στην παραλία για κανένα μπανάκι πριν βγουν τα λαμόγια και το φορολογήσουν σαν τεκμήριο καλής διαβίωσης, κούφια η ώρα που το ακούνε, μην τους βάζω και ιδέες! Άντε και καλά μπάνια αδέρφια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου